Орган з інспектування державного підприємства «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці» акредитовано Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона (тип А), про що внесено запис у Реєстр 12.03.2019р. за №70413.
Керівництво органу з інспектування:
- керівник органу інспектування — в.о. директора ДП "ЧЕТЦ" Максимов Д. Г.;
- технічні керівники органу з інспектування Сироткіна Ірина Антонівна (група з проведення технічного огляду ТТЗ), Цимбалюк Олександр Дмитрович (група з експертної діяльності)
Орган з інспектування ДП «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці» акредитований на виконання робіт:
- експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
- експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- експертиза щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки з метою отримання дозволу на їх застосування.
Вищезазначені види експертних висновків є підставою для отримання дозволів в Держпраці або територіальному органі Держпраці.
Опис етапів проведення інспекції (експертиз)
- Проведення попередньої наради з представником Замовника.
- Обстеження об’єкта з метою оцінки стану охорони праці та безпекипромислового виробництва:-
- ознайомлення з структурою підприємства, сферою його діяльності;
- перевірка наданої замовником інформації щодо її комплектності,відповідності визначеним вимогам, достатності;
- підготовка контрольних питань, на які під час обстеження повиннібути дані однозначні відповіді;
- інспекційне обстеження підприємства;
- складення висновку експертизи (звіту про інспекцію).
Положення про порядок розгляду скарг та апеляцій
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок розгляду скарг та апеляцій
П-1
- Загальні положення
- Це положення встановлює основні правила та процедури поводження зі скаргами та апеляціями з питань проведення інспектування, що надходять до Органу з інспектування (далі - ОІ) державного підприємства «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці» (далі - ДП «ЧЕТЦ») та забезпечення задоволеності замовника.
- Положення поширюється на ОІ ДП «ЧЕТЦ», підприємства, установи і організації усіх форм власності, інших юридичних або фізичних осіб, які подають скарги та апеляції (далі - заявники).
- Вирішення скарг та апеляцій здійснюється з метою усунення невідповідностей та забезпечення задоволеності замовників згідно з вимогами ДСТУ EN ISO/IEC 17020.
- Відповідальність за вирішення скарг та апеляцій в межах ОІ покладено на керівника ОІ.
- Відповідальність за реєстрацію та контроль опрацювання скарг та апеляцій, ефективність впровадження коригувальних дій покладена на інженера з якості.
- Відповідальність за проведення розслідувань, складання актів за результатами розслідувань та виявлення причин покладено на керівника ОІ, технічного керівника ОІ та відповідальних виконавців.
- Відповідальність за контроль опрацювання скарг та апеляцій, ефективність впроваджених коригувальних дій перед замовником покладено на директора ДП «ЧЕТЦ».
- Порядок приймання скарг
- Скарги та апеляції на невідповідність результатів інспектування приймається до розгляду в ОІ, якщо вони надіслані офіційно у письмовому вигляді.
- Скарга та апеляції приймаються до розгляду тільки на протязі трьох місяців після передавання замовнику результатів інспектування.
- Кожна скарга та апеляція реєструється в Журналі реєстрації скарг та апеляцій (форма Ф 7.6-01). За ходом опрацювання скарги або апеляції інженер з якості робить відповідні записи у журналі.
- На кожну скаргу або апеляцію заводиться відповідна справа.
- В разі справедливості скарги або апеляції ОІ здійснює повторно роботи з інспектування безкоштовно. Відшкодування збитків, за вимогою замовника, здійснюється у відповідності з законодавством.
- Всі дані за скаргами та апеляціями зберігаються в ОІ.
- Порядок обробки скарг та їх вирішення
- Скарги та апеляції реєструються секретарем ДП «ЧЕТЦ» в журналі вхідної кореспонденції та передаються директору ДП «ЧЕТЦ» для візування, далі – інженеру з якості. Інженер з якості реєструє скаргу в Журналі реєстрації скарг та апеляцій (форма Ф 7.6-01).
- Скарги передаються технічному керівнику ОІ для перевірки їх справедливості. До перевірки залучаються відповідні начальники структурних підрозділів, відповідальні виконавці та інженер з якості (за необхідності).
- При аналізі скарги або апеляції розглядаються наступні чинники:
- відповідність етапів проведення інспектування вимогам НД;
- правильність реєстрації та оброблення результатів інспектування;
- якість витратних матеріалів;
- актуальність методів, методик проведення робіт з інспектування та правильність допоміжних документів (за наявності);
- компетентність персоналу.
- Технічний керівник ОІ та інженер з якості здійснюють опитування співробітників ОІ, які були задіяні у інспектуванні.
- Якщо в результаті аналізу скарги не виявлено невідповідну роботу з боку ОІ, то технічний керівник ОІ готує мотивовану відповідь про це замовнику, або то за вимогою оформлюється договір на проведення арбітражного аналізу.
- При виявленні невідповідної роботи з боку ОІ призупиняється проведення інспектування, якщо воно не закінчено на момент перевірки скарги. Замовник інформується письмово про виявлену невідповідну роботу. У разі необхідності висновки/звіти інспектування відкликаються.
- Технічний керівник ОІ здійснює аналіз невідповідності та організовує проведення коригувальних дій згідно з процедурою ПСМ-8.7 «Корегувальні дії».
При неможливості прийняття рішення щодо скарги або апеляції технічним керівником ОІ наказом по ДП «ЧЕТЦ» створюється апеляційна комісія ОІ, яка проводить свою діяльність згідно з П-2 «Положення про апеляційну комісію Органу з інспектування та порядок розгляду нею скарг».
- Після усунення причин виникнення невідповідної роботи проводиться повторне інспектування.
- Результати розгляду скарг та апеляцій заносяться до журналу реєстрації скарг та апеляцій (форма Ф7.6-01)
- Розслідування та рішення за скаргами та апеляціями не повинні спричиняти будь-які дискримінаційні дії.
При проведенні робіт використовуються нормативні документи, наведені в Сфері акредитації Органу з інспектування державного підприємства «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці» (розміщується на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/).
Критерії відбору постачальників
При відборі Постачальників з метою укладення Договорів, ОІ керується такими критеріями:
Юридичні критерії
- Постачальник повинен бути зареєстрований і здійснює діяльність відповідно до чинного законодавства.
- Постачальник повинен бути зареєстрований і здійснює діяльність не менше одного року. На момент укладення Договору у Постачальника повинна бути бухгалтерська (фінансова) звітність.
- Щодо Постачальника не проводяться процедури банкрутства, і немає підстав вважати, що такі процедури будуть ініційовані щодо Постачальника протягом терміну дії Договору.
- Постачальник не знаходиться в стадії ліквідації, і немає підстав вважати, що стосовно Постачальника буде проводитися процедура ліквідації протягом терміну дії Договору.
- Підписання Постачальником Договору, а також здійснення ним прав і обов'язків за Договором, що не суперечить положенням Статуту Постачальника, а так само з положеннями будь-якого іншого договору і (або) угоди, стороною якого він є.
- Особа, яка підписує Договір зі сторони Постачальника, має всі повноваження і компетенції, необхідні для підписання Договору і його виконання.
- Відсутні підстави вважати, що постачальник може бути залучений в корупційну чи іншу протиправну діяльність по відношенню до інспекційного органу або його працівників.
Економічні критерії
- Дані бухгалтерської (фінансової) звітності Постачальника на останню дату, що передує укладенню Договору, свідчать про належний фінансовий стан Постачальника і наявність можливості виконувати зобов'язання, взяті на підставі Договору.
- В діях Постачальника відсутні ознаки несумлінного платника податків. Величина статутного капіталу Постачальника відповідає встановленим чинним законодавством розміру.
Репутація
- Відсутня інформація про факти невиконання / неналежного виконання Постачальником прийнятих на себе зобов'язань перед ОІ, партнерами ОІ, а також компаніями, що здійснюють аналогічні види діяльності.
- Відсутня інформація про пред'явлення до Постачальника претензій податковими, антимонопольними, митними та іншими державними органами.